今日唔洗返學,不過仲早過平時起身! 因為我地去唱k,28蚊買左7個鐘! 抵到爆呀.....不過之後文可佢地走左! 我地5個就去左影貼紙相! 之後同左bobo行左陣去左啊發個到見工! 今日仲見到vicky,哈哈! 份禮物我覺得襯你先買,估唔到你咁鐘意!我好開心呀!! 希望你唔開心緊既事可以快d解決啦!