我好開心琴日收咗偲偲@grace嘅生日禮物ar~
係一本好靚嘅日期事項記錄表...
內面有好多好靚嘅圖ar,,公仔ar咁~
正呀!!!!好有用...但我又唔係咁想用就咁就咗佢
哈哈~~多謝你哋,,啜死你哋呀>3<
今日...我家姐ar..仲送咗一隻好狡嘢嘅[時]扣timmm
都係好q架~雖然唔係好大作用...
but我明白到~
原來,,送咩都無所謂....
我一樣咁like架~
^^