困擾多時的腸胃問題,我決定今晚去解決佢
醫生說我消化不良,問了我很多問題
肚痛藥 怕怕
酵素 個味甜甜地有d似糖
止痛藥了
複冬青 背借骨痛
中和胃酸藥 薄荷糖味 都唔錯
好啦,我決定要搞番惦個身體佢! 趁呢幾日假期,做d咩好呢-.-