好感動呀!!終於做好哂mf d道具了-0- thz all who help me!!
夜晚就去左尖嘴睇燈飾喔~ d小朋友好得意呀叫我同江江 聖誕老人
係海港城出面ge令令燈飾度影相相 注意 我用緊果個係菲律賓買番黎ge騰籃...
跟住就鐘樓度影相,不過個光唔係幾好~haha~
跟住就睇幻彩詠香江,其實冇乜野睇~ 行下行下食下野咁
跟住返去先係最恐怖! 呀cloud拎咪高歌但係走音呀!!!好得人驚呀!!!
返到去就去名苑打邊爐,好飽飽了