話說星期五晚去左打邊爐
d人都痴線架!!!
首先就係
某人食左粒牛丸兩啖 覺得有d hot
於是擲比冼其風 佢...擺落個邊爐度洗兩洗食番
然後有
熄左火之後一擲個公仔面落去搞兩搞d人就係咁搶
夾左之後發覺未熟 於是鄭凱建同某人擲番d公仔面落去
然後膠fing都發覺 就諗住擺番落去 點知比某人郁一郁 成隻碗都擲左落去
但係點知 黎友豪跟住夾番哂全部連埋隻碗食番哂!
跟住有
膠fing跌左隻匙更落個邊爐度
大家好似有寶咁係咁搞個邊爐咁搶
再黎就係
將一條蟹柳傳黎傳去都冇人肯食
點解硬係唔肯好好地咁食一條蟹柳呢
然後膠fing仲要猛咁拎住三隻蝦不斷同人講: 哈哈哈 三隻蝦 冇比多你
成晚真係笑死我 笑到勁肚痛同飽-.-
話說尋日同江江去跑步 走果陣影寫真 [意境]
|