今日班籃雖然我地班輸左 不過睇得出大家已經好盡力 即使今日輸左 終有一日會嬴 我真係覺得勝負唔其實唔係最重要果樣野 因為今日大家都好團結同開心咁幫4C打氣 出年再黎過啦!!!!加油呀!!!!! 鳴謝以下人士為我地獻上一場4C好波 排名不分先後 1.賓尼 2.神JOHN 3.KKM 4.郁郁 5.嚴文彥-.- 加油呀!!!!!!!
遲D睇四強-0-緊張=0=雖然唔係自己班,但都登佢地好緊張HAHA~
BYE