今年派成績表 退步了少許 有d失望
諗番呢個下學期 自己真係好hea hea連ict個top10%都冇左
我下年一定要加油呀!!!!!!!!
題外話 : 交完相係門口睇見B班d男仔ge兄弟情,,又真係有d感動-3-希望佢地......友誼永固啦
夜晚去左食自助餐 好感動呀~~~~~~
不過我地d gag真係越黎越濫!!
首先我就話 唱歌洗鬼學咩 我教你啦
然後有人話唔知要唱咩海豚音
我就話 其實我都得只係我唔唱比你聽姐
所以呢個海豚音會係 國王的聲音
之後變左 國王的新音
之後變左 國王的呻吟