|
|
暱稱: `°*±癲s!uYU×!` 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  | |
| 病死喇>///< |
金日刀話吾好番學GA喇>/////<* 吾夠一堂[花]燒喎=[" 早退xDD"
病死我喇>///<" 好辛苦牙 .... ...
|
| 刊登時間︰2006-03-22 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 20 日 星期一  | |
| O0O0O哂`-V- |
好僧個日記ARRR** 擺吾到圖喎-口-" 算 .. 等遲D先搞過佢/0\
講番金日先*=]
- 1番學比個訓導捉喎-口- " O哂咀 ..話我個袋做咩野甘細 .. 同搞番好條KAI喎`-W-
[醒]鬼日刀比人捉 ..=口=*
- 早會又到MISS郭捉* 又糸話個袋做咩野甘細 .. 仲話要打比家長*
打囉-口-"
- 派卷" 派左3 [T分]` 1樣吾合格 .. 以經好好了XDD* 又吾會比人鬧-口- "
- 吾可以用甘多$$喇` 要存$$ [電負離+(醒)經+袋(番學)]
- 英文堂有個實習牙SIR尼教我地 -口- * 一教天日以經要diCT" 冇野牙 `-W-
- 好頭痛 .. 好吾想番學 //
- 天日我要去MK牙-口-XDDD* [可能`要睇有冇$$]
- 天日 要打比TINA-`W- 點算 .. 吾想打喎 ..
- MISS郭吹水-W- 刀冇打既 .. |
| 刊登時間︰2006-03-20 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 19 日 星期日  | |
| -口-" |
金日嘉嘉吾糸6點7打尼喇xDDD*
我番到去牙嘉嘉同辣椒等我喎=〕 太好了`.. 但糸我去左次所冇理佢地 ..
我刀郭得自己好衰-口- 辣椒同我估鯉魚著咩[HI]牙嘛* //
我估中左XDDD" 團會 .. 分組 // 我好多時刀糸同牙[遠]* 同KAREN一組嫁喎XDD"
藍球我話吾識SO吾洗XDD=]" 第二個要咩好. 超果D喎 ..
我掂左XDDD" 太好了 .. 之後咩大[張]個字` 得意仔糸我隔離XDDD"
金次到牙崇扮超人喎 ..XDDD"
去等家會 .. 文仔話佢同牙崇以為有個女仔糸我 .. 糸到叫佢 .. 原來吾糸 // 樣衰+笑死-口-*
完左CELL聚 .. -口- " THEN 食野 " 本來話叫KELLY尼-V- 之後TINA又叫佢
吾洗尼/0\ " 之後祈禱..嘉嘉同辣椒去左次所 .. 得我.ONLY.[容]海運 .
.[容]海運 講左句野喎`-E- 之後我冇LALA又講番果句野 ..
之後佢話我遲佢2拍`-W- 祈完禱 .. 上去點名 .. 好頭痛+XX [吾知點打`-W-]..
李國樑+嘉嘉+辣椒陪我XDDD .. 點名刀KAREN HELP我 .. 吾該哂*3*
之後李國樑糸到玩XDDD* 本來話搭5要走 .. 之後佢去傾野 .. 我話糸要佢陪我陪到搭5先走..佢冇SO吾走XDD
之後牙天同嘉嘉傾TINA樣野 .. 之後我地叫小弟D見吾見牙P”話好肚餓
佢比野我地食喎 // 甘好死?之後ELLA過左尼 ..
講左吾知咩野之後話我個名好天 .. 諗下佢第二時個女叫吾叫E個名好..
曾糸吾郭好天囉.. 牙天同嘉嘉同TINA講完叫埋我地去喎-口-”
之後牙天過埋尼 .. 佢見到我冇咩講野.. 叫我大膽D喎-口-”
我果時糸諗吾到有咩好講-V-∼ 之後閃人. 李國樑同羅記送到我去黃大仙=〕
之後見到牙[遠]喎 .. 之後番屋企 |
| 刊登時間︰2006-03-21 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 90 | » | |