|
|
暱稱: `°*±癲s!uYU×!` 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 6 日 星期二  | |
| . . . .. * |
好凍哇 .. 凍死左*
-------------------------------------*
我今日放左學同涼粉…牙莎去左搵梁SIR" *V*"
做番果D吾知咩野-M-”
無奈囉* XPP* 5點閃人 ..
同涼粉去左M|<" 搞果D木雕果d "
核野果d呢 .. -口-” 吾知點講 ,,
要比番$20 " >V<" 大出血 ..
差人好多$$ * =[
|
| 刊登時間︰2005-12-07 12:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 4 日 星期日  | |
| -口-" |
http://gb.talkzonehk.com/gb.php?id=ARBEAR
新板* 得閒去牛個言NA*
今日有番[純BYE]* 完左之後"
糸個球場講野la*
牙[陳小龍]好搞笑囉
``THEN家祈禱會*D歌好好囉 .. 好想要 "
完左*可以閃人 .. 本來同嘉嘉…辣椒.. 行到去黃大仙既*
之後我想番去書院* 好想番 ..
糸果到食野LA * 無野做話去M|<睇[群]*
行左一個中*總於BUY左條$60 * >3<"
then*又番去書院* 好鬼鐘意番na*
牙p去大活*我同辣椒[根]住佢*
之後牙玲話有新助導*-口-"搞錯*
閃NA實之後*去左個7仔*
THEN去左公園-口-"
去番搵佢地*見到KELLY ..
番書院* 糸甘玩* 好搞笑XDD*
有個問我地叫咩名 ..
我話我叫腸[米分] ..辣椒叫[米分]腸*
哈哈哈*
吾糸甘想有第二個囉 *
之後仲話同親教會D人出街刀要打比佢*
痴線嫁!? " 好煩牙*
之後我問牙天會吾會做助導果d啦*
陳小龍*鯉魚 .. 佢地刀會走*
估吾到我會CRY囉 .. >V<*
好吾想佢地走牙* |
| 刊登時間︰2005-12-04 08:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 3 日 星期六  | |
. . . .. *  |
今日8點9到番到新堂去bbq* 佢地去BUY野*
我同辣椒同埋傻恩睇住D野-口-" 好悶 ..
所以去左公園玩玩玩玩玩*
好彩番去佢地仲味番NA" 呵呵呵 ..
之後見到牙草啦 *
CAR尼到 .. 我同辣椒…草.. 3個沖左上去..
哈哈哈哈哈*
糸CAR到玩玩玩玩玩玩玩 " 好好玩囉!!"
去到吾糸燒野食先 ..
講左野先" 第一個GAME玩火燒後X*
我地吾洗玩* 我地到我地又走去第一個 ..
SO吾洗玩* WAKAKA``
第二個玩水*我地冇玩 .. 糸到打排球 ..
個排球有[千里箭]E幾個自嫁*
今日鯉魚又冇番>3<"
糸甘燒 ..糸甘燒 *
之後出去玩_____ 玩完又燒過*
燒面包牙嘛我* 第一個我燒[弄]左*
第二個比牙陳小龍打乞痴 ..
嚇到我搞左落地-口-" 點知睇下*
冇哂* 問第二個CELL * 有* 好彩 ..
總於得啦 .. * 哈哈哈哈 ..
搭CAR番去* 番新堂要去書院點名 ..
今日我糸甘笑牙嘛 .. 牙天糸到學我 ..
死臭天 .. 好名*
點完又玩捉E茵* 7點到閃人 .. |
| 刊登時間︰2005-12-04 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 90 | » | |