2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


返學... ''=.='' 分類: 未分類

今日都係返學!!就8:00先返到...知後上堂..悶悶悶....

但係午膳超好反..我地係校門果到反..亞呂SIR係到..^^

知後白粉亞SIR都黎埋..知後LAM..AND.APPLE叫亞SIR..

睇下邊個亞SIR望過黎先..點知2個一齊...無奈

知後上反課室..係出面等左好耐亞SIR先黎..知後放學係學校留左陣就走喇






訪客留言 (返回 LOVEMATTHEW 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]