|
|
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
| 7 / 8 |
分類: 未分類 |
今日2點幾出左去...
好想搵人傾電話,...
但係冇人得閒 ~ 悶死
Hea到6點幾...
就搭地鐵去藍田 ,
搭左個幾鍾 ,
企死我 , 又冇位wo ~
之後 ~
去左happylemon買左杯珍珠奶茶
我屌 ~
好難頂..唔知佢係咪比錯野...
得茶味同D珍珠
10點幾再搭反地鐵反黎..
勁快 ~ 唔洗一個鍾
反到黎成11點幾
落車哥時仲要落大雨 ~
凸 超黑仔lo 凸
咁我仲未食野咁...
點知...屋企乜都冇
仆街.....黑撚到丫 ~
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 34 | »
|