唉............. 今日我既心情真係好差 人亦都相當黑仔 不過都過左去了!~ 希望明天會更好 回了家........ 屋企上唔到網 打電話比你又搵唔到 完全唔知發生咩事! 成個世界就好似得返我一個人咁 等了又等都係收唔到你既電話 等到個人都好累 最後累過頭 獨個兒訓了都唔知道 近排我就是這樣 訓了都唔知 唉..........