唉.......... 終於都病左喇!~ 今日sd 左sms比你叫你陪我去睇醫生 不過........ 你冇, 最後要我一個人去睇醫生 好可憐呀! 我病左 真係好想你會陪我多d 但係你次次都會話攰.........