今日9點幾就起左身,,,
仲好眼訓牙,
不過約左牙cat,牙晴同李曉彤佢地去m記到食早餐
食完之後就去左買野整體育功課,
跟住去左租碟睇,
租完就出左西灣,去牙cat屋企到睇,
睇完就整個個體育模型lu
整完就番左屋企lu
-----------------------------------------
琴日放學之後就番左屋企
5點幾就落左街,
去慧因門口到等牙cat同牙晴
之後就去左街市,等寶欣佢地,同埋d男仔
買完野,,牙cat同寶欣佢地就去左8佳到買氣水
佢地買緊氣水個陣,我就係街市出面等佢地
冇lala,我見到黃偉健走喎,
我就問佢:去邊嫁,就得個落bO
佢就冇理我,笑住咁走.....
我就問肥威:佢仲去邊嫁?
肥威就話:佢要買拖鞋牙,,,,
原來係因為咁,,,先去買拖鞋____xD
之後等左佢勁耐.....
之後我地班女仔就吾等la,
出左西灣之後,肥威就打哩:我地擋室路牙,,
超無奈囉''''''''又會係西灣到擋室路嫁
只好係士多到等佢地落番哩,先再去牙晴屋企到打邊爐
上左牙晴屋企之後,我同牙cat,寶盈1齊洗野食,
如姐走左之後,我地就開始打lu,
D野食1熟,我就開蓋,個個都好似餓鬼咁,
個爐上面全部都係手哩嫁,,,哈xD;']
我攞左肥牛之後,諗住放落去嫁La
點知,,,,,條肥牛太長la,吾小心張肥牛放左係黃偉健隻手到,,,
哈哈,,,佢隻手仲有個D牛血嫁,,,,哈xD;']
打完之後,我地就係到傾心事..
當然D男仔就吾係到la...
牙晴講左句:6年班個陣真係好傻牙
冇幾耐,,黃偉健打哩bO,就話:我6年班真係好傻牙
原來佢1直仲係出面偷廳個bO
佢同肥威9點幾就走左lu...
我地傾到10點幾,,就送寶欣佢地去到街市出面
送完就番出西灣lu
|