★ ChEunG .SiN a.嘜
♥其實我一直都仲鍾意緊你嫁,
就算要我等,
我都願意為你花上任何時間去等!
LOVE_YinG199
暱稱: ChEunG.SiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
再見
30-11-2009
28-11-2009
26-11-2009
24-11-2009
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (53)
♥ L o v e (3)
Family (1)
日常生活 (47)
未分類 (2)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 232
今日人氣: 0
累積人氣: 1526
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


28-11-2009 開心 分類: 日常生活

今日9點幾就起左身,,,

仲好眼訓牙,

不過約左牙cat,牙晴同李曉彤佢地去m記到食早餐

食完之後就去左買野整體育功課,

跟住去左租碟睇,

租完就出左西灣,去牙cat屋企到睇,

睇完就整個個體育模型lu

整完就番左屋企lu

-----------------------------------------

琴日放學之後就番左屋企

5點幾就落左街,

去慧因門口到等牙cat同牙晴

之後就去左街市,等寶欣佢地,同埋d男仔

買完野,,牙cat同寶欣佢地就去左8佳到買氣水

佢地買緊氣水個陣,我就係街市出面等佢地

冇lala,我見到黃偉健走喎,

我就問佢:去邊嫁,就得個落bO

佢就冇理我,笑住咁走.....

我就問肥威:佢仲去邊嫁?

肥威就話:佢要買拖鞋牙,,,,

原來係因為咁,,,先去買拖鞋____xD

之後等左佢勁耐.....

之後我地班女仔就吾等la,

出左西灣之後,肥威就打哩:我地擋室路牙,,

超無奈囉''''''''又會係西灣到擋室路嫁

只好係士多到等佢地落番哩,先再去牙晴屋企到打邊爐

上左牙晴屋企之後,我同牙cat,寶盈1齊洗野食,

如姐走左之後,我地就開始打lu,

D野食1熟,我就開蓋,個個都好似餓鬼咁,

個爐上面全部都係手哩嫁,,,哈xD;']

我攞左肥牛之後,諗住放落去嫁La

點知,,,,,條肥牛太長la,吾小心張肥牛放左係黃偉健隻手到,,,

哈哈,,,佢隻手仲有個D牛血嫁,,,,哈xD;']

打完之後,我地就係到傾心事..

當然D男仔就吾係到la...

牙晴講左句:6年班個陣真係好傻牙

冇幾耐,,黃偉健打哩bO,就話:我6年班真係好傻牙

原來佢1直仲係出面偷廳個bO

佢同肥威9點幾就走左lu...

我地傾到10點幾,,就送寶欣佢地去到街市出面

送完就番出西灣lu

 



2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


26-11-2009 分類: 日常生活

今日中文要測驗,,

都吾算難既,,不過我吾係好識做

星期6要整體育功課,

係要做模型,,,,,都吾知難吾難難嫁

放左學個陣,牙caT同我係到等高紫姍

等左都好耐,

之後(高)出左哩

佢話走得,

之後就1齊番屋企(順路牙ma)

番到屋企之後就冇野好做lu

886