今日係平安夜喔...大家有冇出去玩呢...?? 唉..如果有得出去玩就好啦...- -係屋企真係好悶呀...!! (媽媽...俾我出去玩啦...T.T點解你俾兩個牙哥去玩...我就唔俾喎...你重男輕女...我嚴重卑鄙你)
雖然1月5號就要考試...但係我都係無溫過書...- - 唉...點解唔係放假前考喎...搞到放假都唔開心...- -
"某某人" 你唔好咁灰啦..!!雖然你唔肯講俾我聽你同佢發生咩事.. 但係都唔好再為左佢喊啦...!!