今日...去左荷里活睇戲...【史力加萬歲萬萬歲】!!! 好好睇呢...不過本來睇早場嫁...點知無位... 結果睇1:30個場...- -
睇完去左龍蟠苑個公園玩...超熱...!!! 玩完就反屋企...