唉., 點解我會變得咁眼淺架t3t. 點解我會為左呢件事而喊.?
是妳令我變得眼淺; 我無法不把傷感彰顯; !
重有. ' 寶唄講得岩., 今次係SIMON錯 -) 而吳係我地10rrrr.
陳家軒., 妳幾時番黎牙t3t. 我好需要妳牙. 知吳知.?
死白婆(我老母). 點解妳次次刀要罵到我喊牙. )
妳話我冇心機讀書., 我想講我係盡左力架10rrr. 吳合格我刀吳想架10rrt^t
日日感遲番屋K., 我刀係去溫習. 妳吳信我刀冇計 ;)
我知妳1直刀睇好我牙哥架拉., 我1直係學校有咩吳開心妳知咩.?
我因為D咩事搞到感., 妳又知咩.? 點解妳咩刀吳知就要去話我錯t^t'
妳話冇眼睇我., 話我1定升吳到 ' 我同妳講我今次1定要升比妳睇 '-
我升吳到GA. 我1定會跟妳番去. 我要加油加油.
可能對妳地講係冇咩野. 但係佢睇底我10rr. 我會覺得自己好冇用囉'
TO;陳家軒.
沒人會懂我. 只有妳才懂我; 點解係呢個時候妳吳係我身邊安慰我.?
我真的係需要妳係需要妳. 快點回來好嗎.? 像最初好嗎.?
就算全世界吳明我刀好., 妳刀會明我.,'




