今日..全日都神不守舍...
悶...
無冷氣日...
熱....
返學..比班fd捉左我去M記..
算啦..仲要去買家政d野..
我買蝦..叉燒..and紫菜..
整咩?...自定...實習試..
哇..行左3個鐘..
終於買齊啦..
不過就就快累死了.."
陰功...
and..
堂堂..尋日sorry呀..我以後都唔會咁任性啦..sorry
衰人...
早知唔等你放啦..
哼哼...坐順風車...你就happy啦..
我就淋雨..
哼哼...
下次你要陪翻我呀...
悶呀...嗚嗚.岩岩打打下死機..
搞到依家無咩心情打..
算..講下今日啦..
週會..笑笑笑笑笑笑笑笑笑...
小息..比人罰左落去排隊..
放學..同左駱泳去公園食豆腐花..
講左好多也..
走lu..唔走唔落雨..一走就落..暈
算啦..同駱泳雨中漫步..sweet..
哈哈..不過今日都幾黑仔下..
哈哈..天日上台講六四..吼吼..
加油...........