LOveU_YIYI
暱稱: *[[..Yiii怡™°
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-11
2007-08-09
2007-07-31
t^t
23號
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


無奈*

今日英文要默書呀...好多人攞蛋蛋...

我有溫到....都合格GE*

但系聽日都要背埋下面果6句佢...唔制T^T

好彩IT唔駛TEXT,,因為我冇溫到""

 

小息果陣...同丫巢落佐去食野...

喂全就上返去課室啦.....

點知見到個F.5GE姐姐同LING&&瑩蔚起到傾計

問返佢地講咩啦,,原來起到講緊我囉...

個女仔問佢知唔知我系邊個...

又問佐D野.....問佐D野!????*唔好提啦  !!!

勁無奈囉....又唔識佢,,,LING話覺我佢系幫XXX問GE]]]

但系...我覺得個女仔好似唔系好妥我......

 

小完息就上中文堂..我地又照樣去廁所啦

去完之後,,,行到去一根,,,比個陳建成捉住...

佢話我地好遲WO...又打比趙趙話比趙趙聽...

勁無奈囉...佢又話好彩冇講比趙趙聽...

但系佢又打佐比趙趙....佢真系得閒得制冇野做**

 

今個月有訂飯...系咪好乖呢...!!!

LUNCHTIME果陣趙趙又起到捉邊個冇訂飯

佢又話要打比家長,,,最後咪又冇打到*

 

今日我地班有文藝...食完飯就去佐睇文藝

又系果班女仔出...佢地出晒中歌&&英歌..

但系就全部輸晒囉.......仲好魚....

因為LING起台到講埋話佢地咩可愛呀...咩人氣急升之類啦

之後D人系咁笑囉.....

 

放佐學要聯課,,又系跳舞...

個白公又起到偷睇我地跳...仲起到學WO

仲要跳到成日乜乜乜咁.....哈2

 

返到屋企食完飯....要做功課....

跟住就要溫英文LU.....***

 

THE END

刊登時間:2007-04-02 07:44 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


唔開心**嗚(有更新)

今日系星期六...唔駛返學...但系要去圖書館到做PROJECT

琴晚12點幾先訓...但系今日7點幾就醒佐訓唔著....

可能系因為發佐個夢,,,果個夢系有我地班GE女仔*

如果起以前GE我...我一定會喊,,,其實我宜家都好想喊

但系...我唔可以衰比果D女仔架MA>333<"

我知呢個夢系唔會發生GE...因為以為發果D夢都冇事GE  !!!

宜家好眼訓呀................................zzZZ”

 

仲有呀...琴晚比人屈呀.....嗚嗚.....

超無奈囉....我都冇鬧過書瑤...!!

雖然我唔知系邊個屈我*但系屈我果個點解要屈我wo..

我只系想書瑤同天蔚好返炸MA!!

之前幫某人..幫完佢之後佢又當我系咩WO...我算..我唔計

宜家我想幫天蔚同書瑤姐....又要比人屈

系咪要我隔間人先可以比人當我系FD WO???

TO屈人果個:

你以為屈人好好玩呀??你咪咁無聊啦!!!

你系咪買錯校服呀???你讀救恩對面果間架??!

有病就去睇醫生啦...宜家好過癮呀??ON9

 

起聽日圖書館之前我要搵晒6個人做問題,,,

不過一早就問晒LU,,但系就留佐一份比表姐

D問題真系好難答囉....好彩系搵返D識GE人幫我地填姐*

今日起OK到..搵佐兩個唔識GE人幫我地填一份,,,

佢地一路笑...一路填..勁搞笑囉**哈2

 

今日著果對高爭鞋搞到對腳好痛呀T^T

聽日仲要去圖書館,,要做埋果個問題分析佢...

咁份PROJECT咁差唔多架啦^^

 

刊登時間:2007-03-31 08:09 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


2007-03-28

今日班女仔冇告到天蔚佢地,,,

但系就系咁話瑩蔚對鞋假囉...我覺得32號對鞋都唔系好真囉

30號對鞋就真系真到MAMI都唔認得**

LUNCH果陣,,我同瑩蔚寫佐D野...

一人一張,,之後張倩怡&&&丫巢都有寫*

跟住放學果陣...我地貼佐起個LOCKER到

唸住以後唔鎖個LOCKER,,除佐趙趙話要CHEAK啦

唔知D人有冇開我地個LOCKER呢...

如果佢地開佐GE話,,咁就好笑啦...呵2*

之後我&&&LING&&&瑩蔚&&&張倩怡去佐粉中

我地去果到研究鞋....跟住去佐一塊好搞笑GE鏡到玩佐陣

笑死我地"""之後就返佐學企啦   !!!

刊登時間:2007-03-28 05:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]