- *重傷× 迷樣日誌?

2010 年 4 月 30 日  星期五   陰天


2nd 新ge開始 new qooza 呆滯 分類: 未分類

今日我黎發qooza 啦 今日見咁多人都好似打番日誌 搞到我手痕又想打番
睇得太多人地打ge qooza 我都想講d野

我發覺唔係次次都要打咁多野(雖然打多d野先好睇d)不過墨水有限  寫唔到咁多啦 我希望打下文章upgrade番d文采........

仲有之前d 文章del哂 lu 我睇返覺得自己好kai= =  我大個仔of course 要 寫返d成熟野 寫返自己ge野望
雖然我仲係有d 玩世不恭          

打qooza希望多d人cm 啦 識我ge人都cm下( 俾下面好 wo = =)  我認人氣度係差d = =

(一個同人say個hi 都淆ge 人會多fd得去邊= = 真係唔明係半生熟ge人後面都要諗行唔上前好 一上前咪要say hi !?個種諗法連我自己都接受唔到- -)(自打中.....)

我成日都覺得 人有分表面同 內心
我出面個個係毒男 
內心個個其實成日都話緊自己 "俾d 吉士好唔好!!!????"

我以前打d野好funny ga 點解以家會變成咁?

d人成日都話我同F 1,2冇咩點變       我其實變左好多.........



« | 1 | 2 |