想念..回想起過去既日子
一齊玩既時候好開心..
十幾個一齊打機一齊食野..
無憂無慮..
朋友..係每一個人都會有
不過in仔係最好既朋友..
無時無刻都可以陪伴住我..
情人..係每個人都想有..
情人有陣時都好唔開心
因為唔講道理既佢地..
每個人都有自己既性格..
真係有陣時要互相遷就對方..
唔可以計較錦多..
天上既星星同我一樣
電腦壞左攪到係屋k超爆悶
有時想上下網都要出去網吧
終於都星期五啦..
可以休息一下
出街活動玩玩..
今日睇完演唱會
有好多粒星星黎左澳門..
有個種係新人..個人係男黎既..
但係唱既係女聲..種要超好聽個種(鄭秀文feel)..
不過好怪..成個tb錦..
 ......(閱讀全文)