♡My Name Is.LucY Ga Ga!.♡                                
  
只是簡簡單單的愛過
我還是我 簡簡單單的傷過
就不算白活
簡簡單單的瘋過
被夢帶走 當故事結束之后
心也喜歡一個人寂寞
LUCYMAN
暱稱: 天Devil使
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-29
2010-06-26
2010-06-24
2010-06-22
2010-06-17
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
♥♥♥♥♥熊貓囡囡☺ (joey_1996)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
"lu lu"
"慧"
"大包"
"愛麗絲"
Raymond (Raymond_wai)
"MandY"
`♥珊kaibii" (shan3232)
"愛恩"
"剪毛"
"MaY"
"亞杜"
"玟希"
"君君"
"WinniEWonG"
"冬冬"
"二佬"
☆L♀S♂K★ (mr_li)
"權"
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 1742
今日人氣: 23
累積人氣: 15375
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


2008-09-07 分類: 未分類

 開學1個禮拜我已經覺得好厭la

2E 2E我好唔想入全班只得我1個係1A

好無聊我想轉班但無可能

上課個時個個都靜一靜咁無人搞gag

唉......2E有咩咁好呀

個個都想入我好想轉去D普通ge班

HELP ME     HELP ME

發表時間:2008-09-07 02:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LUCYMAN 的日誌)


YAU___ 於 2008-09-08 05:36 PM 發表:
cmcmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YAU___ 於 2008-09-08 05:36 PM 發表:
cmcmcmcmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YAU___ 於 2008-09-08 05:35 PM 發表:
吾好咁啦..或者你讀E班刀系好事黎既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]