| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |

| 2008-12-22 |
分類: 未分類 |
今日係學校ge X'MAS Party 加歌唱比賽(決賽)
我地2E班拎佐低級組冠軍 yeah~~
唱完之後D FD話我唱得好大聲,但我唔覺得
返班課室食野.無野食索性唔食.上去搵人影相
放學後去食必勝客.好yunny呀
多謝今日送 X'MAS 咭比我ge同學
素紫個啤啤熊THANK YOU!
最緊要一句:阿雞生日快樂
|
| 發表時間:2008-12-22 08:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
coMmenT'' =] MerrY ChristmaS ^^
|
|
|
-*[ c0mm32t`;2 ] n merry`xmaz
|
|
|
wai_el 於 2008-12-22 10:01 PM 發表:
c0mment 1*=) 弓囍;]
|
|