♡My Name Is.LucY Ga Ga!.♡                                
  
只是簡簡單單的愛過
我還是我 簡簡單單的傷過
就不算白活
簡簡單單的瘋過
被夢帶走 當故事結束之后
心也喜歡一個人寂寞
LUCYMAN
暱稱: 天Devil使
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-06-29
2010-06-26
2010-06-24
2010-06-22
2010-06-17
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
shan2 (shanbb93202)
"亞婆"
"lu lu"
S.Y (Sytsang523)
"玟希"
"K.P.Y"
For shan (nicole_)
"二佬"
lpychris (lpychris)
♥♥♥♥♥熊貓囡囡☺ (joey_1996)
"SharoN"
"冬菇瑛"
"SukI"
"慧"
♥babyee (YeeBaBi_59)
MusicLuxury (megacoolie)
"仁立仔"
☆L♀S♂K★ (mr_li)
琳;`pun (P9U1N0XVX)
"JoycE"
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 1742
今日人氣: 9
累積人氣: 15202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


2009-01-17 分類: 未分類

今日同我ge honey去睇波兒呀^^

哩部電影有好多笑點~

搞到我笑完又笑~哈哈哈

波兒好可愛呀~哩部電影又好睇~主題曲又夠得意~

唔掛之得有咁多人去睇啦~

宮崎駿ge動畫真係超正~我細細個已經開始睇lu~ 

今個禮拜ge PE堂過得真充實

玩得好happy~又係最投入ge一次

狂玩遊戲~追下追下我同人撞佐2次卜落街

發表時間:2009-01-17 08:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LUCYMAN 的日誌)


boodfy 於 2009-04-29 09:00 PM 發表:
同我一樣喔...
我都好中意睇宮崎盡D作品噶
cmcm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l5201314888 於 2009-01-21 08:16 PM 發表:
coMmenT'' =]
波兒真係好可愛丫^_____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owodog85 於 2009-01-21 06:27 PM 發表:
coMMent``=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabyJoey 於 2009-01-19 06:38 PM 發表:
c0mmEnt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owodog85 於 2009-01-18 04:30 PM 發表:
搶四`
I LOVE 波兒>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owodog85 於 2009-01-18 04:29 PM 發表:
搶三`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owodog85 於 2009-01-18 04:29 PM 發表:
搶二`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owodog85 於 2009-01-18 04:29 PM 發表:
coMMent``=]
搶一`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]