♡My Name Is.LucY Ga Ga!.♡
♡
♡
只是簡簡單單的愛過
我還是我 簡簡單單的傷過
就不算白活
簡簡單單的瘋過
被夢帶走 當故事結束之后
心也喜歡一個人寂寞
LUCYMAN
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
LUCYMAN
暱稱: 天Devil使
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2010-06-29
•
2010-06-26
•
2010-06-24
•
2010-06-22
•
2010-06-17
文章分類
•
全部
(355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 06 月 (12)
•
2010 年 05 月 (13)
•
2010 年 04 月 (12)
•
2010 年 03 月 (13)
•
2010 年 02 月 (10)
•
2010 年 01 月 (13)
•
2010 年 06 月 (12)
•
2010 年 05 月 (13)
•
2010 年 04 月 (12)
•
2010 年 03 月 (13)
•
2010 年 02 月 (10)
•
2010 年 01 月 (13)
•
2009 年 12 月 (14)
•
2009 年 11 月 (12)
•
2009 年 10 月 (14)
•
2009 年 09 月 (13)
•
2009 年 08 月 (12)
•
2009 年 07 月 (13)
•
2009 年 06 月 (13)
•
2009 年 05 月 (13)
•
2009 年 04 月 (12)
•
2009 年 03 月 (13)
•
2009 年 02 月 (13)
•
2009 年 01 月 (11)
•
2008 年 12 月 (14)
•
2008 年 11 月 (12)
•
2008 年 10 月 (10)
•
2008 年 09 月 (4)
•
2008 年 08 月 (6)
•
2008 年 07 月 (4)
•
2008 年 06 月 (5)
•
2008 年 05 月 (4)
•
2008 年 04 月 (5)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (17)
•
2008 年 01 月 (8)
•
2007 年 12 月 (5)
•
2007 年 11 月 (7)
•
2007 年 10 月 (5)
•
2007 年 09 月 (4)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
•
"姣花"
•
"毛毛"
•
RYD (ryd_wai)
•
♥ Yingbei;D? (LAABeii_vAv)
•
"春燕"
•
"蕉蕉"
•
"湘湘"
•
"WinniEWonG"
•
MusicLuxury (megacoolie)
•
"仁立仔"
•
"冬冬"
•
"廖廖"
•
"lu lu"
•
"施姐"
•
♥♥♥♥♥熊貓囡囡☺ (joey_1996)
•
lpychris (lpychris)
•
`♥珊kaibii" (shan3232)
•
"祝祝"
•
"二佬"
•
S.Y (Sytsang523)
MORE...
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 1742
今日人氣: 6
累積人氣: 15287
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 5 月 23 日 星期六
2009-05-23
分類:
未分類
哩幾日都有落雨~
落雨都唔錯吖~我鐘意^^
好想沖落街淋下雨~好"支力"都尾試過lu
話時話~屋企個新成員黎佐差唔多1年~
由驚驚變超大膽~咩都夠膽死!
成日曳曳豬~無時停!
放佢出黎玩~自由行.周圍走~
捉都捉唔到= ="
以下就係個隻野ge相~
係咪好QQ呢~勁識擺姿勢影相^^
頂佢唔順~搶曬我ge風頭T^T
發表時間:2009-05-23 02:28 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 LUCYMAN 的日誌
)
owxv
於 2009-05-27 10:16 AM 發表:
Q CommenT@@
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
nok1020
於 2009-05-25 11:02 PM 發表:
comment*;]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
CHESTNUT1314
於 2009-05-25 07:50 PM 發表:
re''係呀...係超鍾意個隻啦^_^''哈哈
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
molesley
於 2009-05-24 04:01 PM 發表:
好q唷!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
janettsang
於 2009-05-23 11:54 PM 發表:
``c0MMent;>
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
boodfy
於 2009-05-23 11:54 PM 發表:
隻鼠鼠好Q啊
cmcm∼∼
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
imkaikai
於 2009-05-23 09:24 PM 發表:
好大隻...好得意丫...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
sotsz625
於 2009-05-23 07:24 PM 發表:
COmmENT
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
bAka_XD
於 2009-05-23 06:57 PM 發表:
COMMENT*;}
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
nok1020
於 2009-05-23 05:51 PM 發表:
好搞笑*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
1
|
2
|
»
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 LUCYMAN 的日誌
]