♡My Name Is.LucY Ga Ga!.♡                                
  
只是簡簡單單的愛過
我還是我 簡簡單單的傷過
就不算白活
簡簡單單的瘋過
被夢帶走 當故事結束之后
心也喜歡一個人寂寞
LUCYMAN
暱稱: 天Devil使
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-06-29
2010-06-26
2010-06-24
2010-06-22
2010-06-17
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
"佩蛋"
Raymond (Raymond_wai)
"妖"
♥ Yingbei;D? (LAABeii_vAv)
shan2 (shanbb93202)
lpychris (lpychris)
■買火柴■ (leigong)
"亞素"
"慧"
"施姐"
"亞杜"
"善"
"祝祝"
"KeviN"
"MeiMei"
"PollY"
♥♥♥♥♥熊貓囡囡☺ (joey_1996)
"剪毛"
琳;`pun (P9U1N0XVX)
"K.P.Y"
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 1742
今日人氣: 16
累積人氣: 15240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 分類: 未分類

琴日放學之後同LuLu去睇《翻生侏羅館 2》

雖然遲就遲佐D去睇~

鬼叫我地D時間唔你咁夾姐~

好彩4:00先播~唔係ge話就睇唔到一開始個段!

因為Miss LPK遲一遲先放我地班走!

行到去仲有5分鐘淨~仲可以買埋野食^^

唔係吖~超搞笑bo

笑到我收唔到聲~ 係咁大笑

我好鐘意個兩隻馬騮仔~好鬼死得意姐!!

星期5睇戲真係唔錯ge選擇!

第2日又唔洗返學~正到痺^^

"人生有幾多個十年,最緊要痛快!"

 

發表時間:2009-05-30 10:13 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LUCYMAN 的日誌)


imkaikai 於 2009-06-02 06:44 PM 發表:
c0mM3NT~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DuDusin 於 2009-05-31 06:20 PM 發表:
❤Cm4u:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabyJoey 於 2009-05-30 11:15 AM 發表:
cm`:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



molesley 於 2009-05-30 10:51 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]