| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 27 日 星期六  |

| 2009-06-27 |
分類: 未分類 |
唉...好一個天王就咁"走佐"
我記得細細睇過佢跳舞~
記憶深刻~記在心中~因好睇!
我好鐘意Michael Jackson跳"moonwalk"
雖然有好多人都模仿MJ~
但都唔夠正宗~正宗最好睇~
以後都無得睇la~要D唔捨得!
拜拜la Michael Jackson!

|
| 發表時間:2009-06-27 04:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
owxv 於 2009-06-30 01:38 PM 發表:
comment@@
|
|
|
cm`:] mj走左勁可惜/___________\ 我係佢ge super fans!
|
|
|
MJ 既 月球步行 真係好好睇-口-"
C0mMeNT
師姐,你講我知你係邊個喇-3-"
|
|
|
CM=] 佢跳舞好正嫁 但係佢個樣.... 令我好驚佢=-=
|
|
|
http://blog.qooza.hk/damfoolish 新QOOZA,加好友:)!
|
|
|
lvwcy 於 2009-06-28 12:58 AM 發表:
CMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCM
|
|