♡My Name Is.LucY Ga Ga!.♡                                
  
只是簡簡單單的愛過
我還是我 簡簡單單的傷過
就不算白活
簡簡單單的瘋過
被夢帶走 當故事結束之后
心也喜歡一個人寂寞
LUCYMAN
暱稱: 天Devil使
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-06-29
2010-06-26
2010-06-24
2010-06-22
2010-06-17
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
"愛恩"
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
RYD (ryd_wai)
"冬冬"
"玟希"
"施姐"
"MeiMei"
"葉婷"
"毛毛"
"MandY"
"PollY"
fUnGtSoI (tsoifung)
"SukI"
☆L♀S♂K★ (mr_li)
"lu lu"
"二佬"
"君君"
"WinniEWonG"
"AmY"
"仁立仔"
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 1742
今日人氣: 13
累積人氣: 15294
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

唉...好一個天王就咁"走佐"

我記得細細睇過佢跳舞~

記憶深刻~記在心中~因好睇!

我好鐘意Michael Jackson跳"moonwalk"

雖然有好多人都模仿MJ~

但都唔夠正宗~正宗最好睇~

以後都無得睇la~要D唔捨得!

拜拜la Michael Jackson!

發表時間:2009-06-27 04:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LUCYMAN 的日誌)


owxv 於 2009-06-30 01:38 PM 發表:
comment@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabyJoey 於 2009-06-29 10:01 PM 發表:
cm`:]
mj走左勁可惜/___________\
我係佢ge super fans!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dicky15501 於 2009-06-28 05:25 PM 發表:
MJ 既 月球步行 真係好好睇-口-"

C0mMeNT

師姐,你講我知你係邊個喇-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice_yip 於 2009-06-28 03:22 PM 發表:
CM=]
佢跳舞好正嫁
但係佢個樣....
令我好驚佢=-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babii_FunG 於 2009-06-28 02:44 AM 發表:
http://blog.qooza.hk/damfoolish
新QOOZA,加好友:)!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lvwcy 於 2009-06-28 12:58 AM 發表:
CMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnieyip59 於 2009-06-27 08:20 PM 發表:
`★ ____CoMmEnT×°
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CKC1021 於 2009-06-27 05:18 PM 發表:
______coMMenT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



molesley 於 2009-06-27 04:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]