| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 17 日 星期二  |

| 2009-11-17 |
分類: 未分類 |
School Sport Day結束la!!
有D唔捨得tin@@
哩幾日玩得好happy呀^^
我想日日都係sport day@@
影佐勁多相tin!!
琴日閉幕又要出去企= ="
佐成30分鐘有多呀!!!
隻腳痺曬囉~痛鬼死我la!!!
仲要我出去拎紀念旗~
痺到差D行唔到= ="
琴日我真係用盡把聲去叫comeand~
今日把聲有D沙= = "
心中說不出感嘆多的是!!
我想大哎出黎呀!!
原來交安隊長唔係咁容易做嫁= ="
|
| 發表時間:2009-11-17 10:32 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K0NG29 於 2009-11-17 12:07 PM 發表:
CM
|
|
|
boodfy 於 2009-11-17 11:24 AM 發表:
叫你啊媽煲D潤喉嘅你飲啦 cmcm∼∼
|
|