| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 4 日 星期四  |

| 2010-02-04 |
分類: 未分類 |
LUNCH TIME完佐返學校~
玩佐一陣"阿婆"@@
唔好咁怕醜啦~
我&阿素幫你一把=]
唉...點解上ENG堂MISS堂堂都要鬧人呢"
仲鬧得好鬼勁!!!
一入課室即放聲大鬧!!!
拍書又拍臺~
無神神大大力拍書嚇窒我= ="
哩2日哩老師都狂鬧囉"
LS MISS就瞪大隻眼係咁鬧= ="
好鬼恐怖!!!!
一有MISS&SIR鬧人果時~
我就無咩心情上佢GE堂"
唔好再鬧啦~我聽到厭吖!!!
|
| 發表時間:2010-02-04 06:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
鬧我地系好事,因為班人真系令人頂5順,我反而覺得miss&sir佢地好慘,d想聽書ge人仲慘,日日浪費時間,都5知點....我地一起加油入返d或e班
|
|
|
boodfy 於 2010-02-04 08:10 PM 發表:
|
|
|
boodfy 於 2010-02-04 08:08 PM 發表:
我教你啊.. 當佢地發癲就無事噶啦 我都系當陳sir唱歌^^ cmcm∼∼
|
|
|
mo22 於 2010-02-04 07:07 PM 發表:
cm
|
|