♡My Name Is.LucY Ga Ga!.♡                                
  
只是簡簡單單的愛過
我還是我 簡簡單單的傷過
就不算白活
簡簡單單的瘋過
被夢帶走 當故事結束之后
心也喜歡一個人寂寞
LUCYMAN
暱稱: 天Devil使
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-29
2010-06-26
2010-06-24
2010-06-22
2010-06-17
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
"善"
"毛毛"
"PollY"
"葉婷"
For shan (nicole_)
"玟希"
"亞婆"
琳;`pun (P9U1N0XVX)
"SukI"
♥babyee (YeeBaBi_59)
"仁立仔"
`♥珊kaibii" (shan3232)
"君君"
"慧"
"WinniEWonG"
"冬菇瑛"
"雪梨"
"lu lu"
shan2 (shanbb93202)
■買火柴■ (leigong)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 1742
今日人氣: 46
累積人氣: 15270
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


2010-02-04 分類: 未分類

LUNCH TIME完佐返學校~

玩佐一陣"阿婆"@@

唔好咁怕醜啦~

我&阿素幫你一把=]

唉...點解上ENG堂MISS堂堂都要鬧人呢"

仲鬧得好鬼勁!!!

一入課室即放聲大鬧!!!

拍書又拍臺~

無神神大大力拍書嚇窒我= ="

哩2日哩老師都狂鬧囉"

LS MISS就瞪大隻眼係咁鬧= ="

好鬼恐怖!!!!

一有MISS&SIR鬧人果時~

我就無咩心情上佢GE堂"

唔好再鬧啦~我聽到厭吖!!!

 

發表時間:2010-02-04 06:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LUCYMAN 的日誌)


Sytsang523 於 2010-02-05 01:53 PM 發表:
lucy`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



setsuna520 於 2010-02-04 10:46 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sharon_yu 於 2010-02-04 08:41 PM 發表:
鬧我地系好事,因為班人真系令人頂5順,我反而覺得miss&sir佢地好慘,d想聽書ge人仲慘,日日浪費時間,都5知點....我地一起加油入返d或e班
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boodfy 於 2010-02-04 08:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boodfy 於 2010-02-04 08:08 PM 發表:
我教你啊..
當佢地發癲就無事噶啦
我都系當陳sir唱歌^^
cmcm∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LAABeii_vAv 於 2010-02-04 07:28 PM 發表:
最憎系ENG 都膠膠的 囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mo22 於 2010-02-04 07:07 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]