| «‹ November 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 23 日 星期二  |

| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
唉...今日成日返學勁眼訓...
唔係咁想上科...
只係想訓...訓...訓~
真的是很疲倦!!!
LUNCH個時俾D朋友仔偷襲@@
又摸面又打屁又摸腳= ="
真是好色呀=]
琴日發生佐一單搞笑野~
放學果時落樓梯~
見到大.細CHAN站係一邊...
點知佢地叫素紫行埋去~
話要借$20GE...
我同佢就一人$10借俾佢地~
一俾到$$大.細CHAN之後~
佢地拎佐一"答"野出黎...
嚇到我同素紫彈埋一邊=口=
原來果$20係用黎買獎券= ="
俾人欺騙了...
|
| 發表時間:2010-02-23 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哈哈 我地d獎卷^^ 佢地都有同我講 笑左=] 我好似都有偷襲你=p
|
|
|
boodfy 於 2010-02-23 09:18 PM 發表:
我都5想翻... 我都系2張喔...^^ 不過自愿嘅 cmcm∼∼
|
|
|
may119 於 2010-02-23 08:16 PM 發表:
慘 c0MM2NT;)
|
|
|
mo22 於 2010-02-23 07:48 PM 發表:
cmcm
|
|