| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |

| 2010-03-23 |
分類: 未分類 |
哩2個禮拜真係好厭...
日日係咁搜電話~
搜到我覺好厭啦!!!
唔好日日都搞D大野出黎好唔好~
日日一單好煩吖!!!
今日又搜= ="
琴日又搜...仲用LUNCH D時間黎搜~
白白犧牲佐LUNCH~
成1點先放LUNCH...
叫我食D咩吖"
先返學2日姐~就搞到咁~
好無奈...
|
| 發表時間:2010-03-23 06:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
boodfy 於 2010-03-23 08:02 PM 發表:
肥強5見到電話... 都5洗日日搜啦... 5見左就系5見左... 人地羅左仲會咁容易俾你穩到咩... Dmiss都癡線 cmcm∼∼
|
|
|
K0NG29 於 2010-03-23 07:47 PM 發表:
Cm
|
|
|
唉; 都吾知邊條pk偷人電話咁冇品. 最大既問題系搞到我地囉.v. fxck:)
|
|
|
mr_li 於 2010-03-23 07:28 PM 發表:
cm
|
|
|
mo22 於 2010-03-23 06:33 PM 發表:
cmcm
|
|