| «‹ January 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 4 月 24 日 星期六  |

| 2010-04-24 |
分類: 未分類 |
琴晚好俾心機去寫劇本...
嘔心瀝血完成LS劇本!!!
希望個效果會理想啦=]
聽日就去拍野...
今日晨早彈起身同MUM去TW~
為佐買HE堂用GE野~
|
| 發表時間:2010-04-24 03:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
boodfy 於 2010-04-26 09:26 PM 發表:
我地拍完好耐咯 cmcm∼∼
|
|