| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |

| 2010-04-29 |
分類: 未分類 |
筋疲力盡了...
去果個WORLD DANCE DAY~
坐車坐到訓~好累好累!!!
係果都唔知做咩= ="
見到D人跳舞好勁吖@@
之後睇人跳現代舞...
有少少悶悶地~
我地又跟住D人學跳~
好難吖=]
我&雞傾計講搞GAG野~
竟然有條友FUXX我地~
佢咩Q事吖?我地又無串佢!!
約5:45由柴灣走~
7:00先返到屋企= ="
|
| 發表時間:2010-04-29 07:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
boodfy 於 2010-04-30 07:21 PM 發表:
系?? cmcm∼∼
|
|
|
mo22 於 2010-04-30 05:14 PM 發表:
cmcm
|
|
|
boodfy 於 2010-04-29 07:54 PM 發表:
好彩無得去^^ cmcm∼∼
|
|
|
mr_li 於 2010-04-29 07:45 PM 發表:
cm 要RE
|
|