我實在太心急啦~聽日就係我期待左好耐
又係比我地黃社攞獎既機會-------陸運會呀 !!!
我成日臨跑之前都想退出><好驚呀~
講真~我以前一定揀60米黎跑...快呀ma...而且我唔夠氣跑咁耐><
無計啦~中學又冇60米..最短都係100米><我為左個社先落去跑架~
一定唔可以輸比人睇!!今日練啦啦隊係咁多日黎最好既一次!!
我做左咁多野都為個社著想......聽日好多社都預早去練啦啦隊..
我地要6點45分~6點半出門...5點45分起身....唔....惦啦 ^^
好少可咁早出門><我要養足精神先....XDD^^
就快統測啦~仲未溫書...我都唔知幾時溫書...><
不過大把人都未溫書...真係太夾啦~xdd^^
買左件長袖冷衫....好似大件左d潻><
|