又係咁就一日啦...話明朝早去跑步...我地個個都傻下傻下訓遲左...
跟住約好左係彭娜娜既樓下等~我企係果度受盡寒風係咁吹...差唔多成粒鐘
都冇乜謂...因為果陣我知道佢要坐車過黎...要既係時間~咪等羅~
我好少可會咁有耐性等人...今次真係難得~果陣仲早~有的是時間牙ma~
跟住又去左library睇書~我係咪好勤力呢?睇到11點半就走啦~
真係肚都餓埋牙..梗係去醫肚先啦^^返到屋企冇幾耐.
又同細佬妹嘈...本身係佢地嘈先既..但作為家姐冇埋由唔左止佢地架ma...
但我地越嘈越激烈~一人讓一步~我細妹收聲先..我都識做既~
我細佬咪繼續講野lo..由得佢~遲下就會收埋把嘴架1a~
同人傾完msn之後...就上左黎寫日記~
聽日陸運會決賽呀~一定要加油 !!蠃梗架啦 ~

等住我既好消息啦^^
|