聽日數學補測ar~一定吾可以再衰啦!!!
再衰既話我就要搵人救命啦...
各位小雞雞同學們..我地要加油ar~~
我地要心靈相通...互通答案~xdd^^
成班考得咁屎>.<吾再考好d就真孫..比其他班睇死啦~~
今晚要比心機溫書...加油啊!!
希望聽日比之前進步啦...希望啦
今日真係好凍....各位記得著多件衫~病左就吾好啦...
尤其是係ar邊個邊個....返工記得著多件衫...吾好扮大隻....你病左仲有女受溝咩>.<xdd^^
就黎食飯啦...係咁先^^