哈哈~~衰神走左lu!好開心呀~
Li排好順利呀^^不過,今日早會好「魚」呀...
果prefect宣佈回份月餅罐既結果,我好心急呀....希望攞到笫一名啦..
但係佢話黃社攞第四名(傻妹,咪即係包尾lo,你自己話魚唔魚呀!)
我既心情簡直跌進谷底,好失望呀= =''咁又係既...人地果d日日係咁
搵月餅罐,我輸得心服口服...壞消息講完,都應該到好消息啦^^
跟住果prefect宣佈公益金收返黎既款項,我地班攞亞軍呀!!勁呢...
雖然係第二,但係我都係好開心架啦^^
估下獎品係咩?!係......紫菜,每個人都有兩包左右.....我好快就
食哂果兩包...^^嘻嘻
|