LUNCKY
暱稱: 瑩瑩~小da da...//
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好yeah^^
2007-01-06
唉...
2007-01-04
2007-01-03
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 41
今日人氣: 3
累積人氣: 4380
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 8 日  星期六   晴天


我好似變左.... 傷心 分類: 未分類

我今日覺得我好似變左....唔知點形容.....

琴日我既朋友打黎問我今日去唔去睇戲,我諗返起都覺得好怪....

Sherry:喂?瑩瑩呀,你聽日去唔去睇戲呀?!

我:下?聽日?(諗緊去唔去,但我知應該幾多人去...)

Sherry:係呀~點呀?去唔去?

我:唔....幾多錢呀?

Sherry:三十蚊囉....點呀?

我:三十蚊呀....我諗我去唔到啦...仲未蓄夠錢>3<係咪有d失望呀?

Sherry:係呀...三十蚊最平架啦!!唉...咁算啦......

我覺得有d怪怪地....平時我一定問:你地一定要去咩?有幾多人去呀?幾點呀?

仲有.....平時我去圖書館冇人陪,我一定拉我呀妹陪我去...反而..我冇咁做....自已去....

我係library見到個唔算熟既fd...佢見到我先,我行埋去....同佢傾計...雖然我地唔算熟,

但係我地好似好多野傾....好似見返熟朋友咁...之後我借書,果d書係出面買好貴架....

「岑凱倫」作既書我好多都睇過哂,我以前覺得佢作既書好好睇,但我睇厭左...

我而家揀既書都係 對書唔對人 ,書好睇就借....以前係 對人唔對書 ,睇慣左某作者既書,

就借佢既書....我借既書多數係同一系列既....我行返屋企果陣...係咁諗野:

社長份人係點呢?!綠社同藍社既社長邊個好人d呢?呃...今日日記寫咩好呢??

部電腦又會唔會成日hand呢??咦?我行到邊呢??

我係咁諗呀諗呀....完全冇留意自已行到邊...見到咩樣既人又唔知...

遇到靚仔咪錯過左囉??(講笑,咪當真)呵呵~

今日我完全唔似自已> <

 

 






訪客留言 (返回 LUNCKY 的日誌)


ice 於 2005-10-26 09:51 PM 發表:
依~~~~ 首歌叫咩名啊....?!
o.o"
幾好聽啊.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

首歌係d論壇度搵既~
係d會員自創既~好似叫「禍心」~
Posted at 2005-10-30 02:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ice 於 2005-10-08 06:49 PM 發表:
神經的一天... kaaa!!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]