凍.....
仲要溫習= =
真係仲慘過食屎牙-[]-(一定有人開始想講[咁你食屎啦]= =)
又唔想沖涼..
只係想大教訓...(睡去........................................)
.......................................................................................................
唉中文又唔合格
英文又唔合格
大個可以做d咩!?
唔知..........
做d唔洗識字既囉~"~
咁有咩係唔洗識字@@?
大把啦
咁有咩先
一時間講唔出
冇就冇啦..扮哂野
真係一時間講唔出
好我比時間你諗
做,,,,地盤囉!!
你好大隻咩??
老闆^^
你有本錢咩!?
明星~
你會冇哂私人空間喎
掃地
咁小人工..都未夠你自己啦
m記得喇掛;;有得升經理
升得經理都要識英文啦
咁我幫人整電腦囉
收入邊會穩定?
唉咁點牙...(苦惱得醒過來)
|