poopoo@poppy
LWYeePOOPOO
暱稱: wyee_0ㄇ0
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2011-04-14
2011-03-09
2011-03-03
2011-03-02
2011-03-01
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 166
今日人氣: 0
累積人氣: 2737
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 18 日  星期五   晴天


2011-02-18 分類: 未分類

尼幾日天氣都好凍呀 >.<

唔中意甘凍嘎日子..

要雀甘多3..好似個種甘..

前幾日唔見做計數機呀..sad..

唔知有冇甘好彩可以揾得翻列..我念機會都唔大嘎啦..仲唔俾人攞左咩..

 

聽日終於都放假啦..

尼個星期挨得好辛苦..

根本就未習慣..

每晚都系甘夜先訓..早訓又訓唔著..

早上又要甘早起身..唯有飲咖啡提神.

雖然好好飲..但系次次飲完胃都會有d唔舒服甘..

 

星期日要翻學校幫手..

有d唔想去咯.

本身有3日假期嘎嘛..

甘就冇左1日啦><

 

 






訪客留言 (返回 LWYeePOOPOO 的日誌)


kin63364206 於 2011-02-18 07:18 PM 發表:
唔好飲咁多咖啡...傷胃呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..儘量啦^^
thx..
Posted at 2011-02-18 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]