今日,都係冇溫過書......聽日考既野都係唔洗溫既,除非我聽野同講野有問題,如果唔係都係冇需要練習架!!!!
今日都係玩玩玩同玩,反而而家有時覺得冇野做好無聊.....今日係端午節,以前都會去香港仔睇龍船,但係今後冇去,淨係經過,睇到一埸,但係都係睇唔哂......
今日端午節都有同學生日,生日放假都幾好架!不過端午節,就係考試中間,有好有唔好喇!
考試就到最後喇!用盡最後努力去完成!!!!
加油!!!