岩岩睇返好多我之前打過既日記..
我發現...原來我破壞左好多我既承諾..仲有我自己既原則..
唉..我真係唔知道我依嘉所做既係岩定錯..我更加唔知道我選擇既決定係岩定錯..
我既一生..都唔知用咩黎形容好..
一時..好精彩好燦爛..好似比人推上左天堂咁.....
一時..受盡痛苦同折磨..個心..好似比刀插咁痛..
好似..雨後天晴..再落雨..再天晴............`
好男人有多小? 我幸福ma? 可能..比好多人更幸福..