今日同芳去左上水...
我地係咁食係咁食!!哈哈~
肥曬lu~><"
去左還左書~...
之後周圍行下咁....
不過落雨呀...
一路行一路係咁食....
超飽呀!唔知點解芳食到咁多野..
食極都唔飽嫁...~!
----------------------------------------------------------------
唔知點解....
係路上我會一直想起你...
我係唔係仲味放得底你呢?
愛你還是愛你...
是冇法能夠變的事實...
同時一起愛上的傻瓜怎麼辦呢?