2010-02-11 星期四 [[年廿八]]
正式放假的第一天~
呢日係休息天xDD 不過下午就係到大掃除~ ((真乖)
好乾淨 *vv*
2010-02-12 星期五 [[年廿九]]
與家人一齊的一天~
最後都係買5到衫/___\ 太貴了....
晚上,,食團年飯(?),,多了一位係我哥既女朋友 xDD
2010-02-13 星期六 [[年三十]]
年三十來了~
早上同肥mui去嘉禾睇戲@v@ ---- 波西傑克森~神火之賊
睇9點45分,, 肥妹大遲到xD!! 大家都好有善心xP,, 買旗了^v^
火車上小人得很@@ 好小有地有位坐 xD
傾傾傾,, 甚麼也聊聊~ 9:45岩岩去到~v~ 點知.... 得番A同B wakakak!!
原本想訂的,, 但大約要六十幾~ 都係$45平 xD ((節儉的二人xP)
幸好係細院,, B的旁邊~ 蠻好吧 xDD ~>v<~
冇悶場,,, 好好睇>w<!!!!!! 下集再來看!v!
好好彩地,,俾肥mui睇到合佢心水既鞋 ^^^
傻婆係人地店到發癲 *v* 開心到佢@wwwww@!!!
之後就回家了~ 因為mui要食團年飯~~~~~~~~~~~~
又再一次傾傾傾,,, 好小有地我竟然會送佢番屋企xDDD
係一年一次,,哈哈^口^ 回家睇TV~ FF
晚上又食多次團年飯(?) 飽到=口=..... 暈暈地 xd
~~完~~
祝大家新年快樂,, 學業進步同身體健康 *w*!!!! YO xD
|