金日去左天水圍..
去我阿姨屋企...
我牙媽佢...打麻雀"
而我就睇電影.."功夫灌籃"
周董..幾令仔..
不過套野好科(患)..
睇完lu...
跟住我就入房打機..
玩heatproject...玩到勁hi
又係到聽歌..正!
到3點幾...我去左買m記..
脆香雞翼...嘩..好食!!!!!!!
番到阿姨屋企...我又走番入去打機..
同個乾家姐傾囉..問我愛情d野囉..
等極到等唔到她0n msn..
原來她病左..好擔心你牙..
希望你早d好番...
我地可以咩咩咩...
打到e到啦...
多d黎留cm啦/\/\" |