〝問問愛會有多闊?! ●原來像那片{天高海闊}
大家好呀!!我唔會日日打嫁啦!!!
多謝十卜!!!!
Laam42492
暱稱: 良心發現_]]*
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
冇心情打日記呀!!
牙平生日快樂!!
今日就係我地最後一日...
好耐冇打過日記啦!!
今日又落好大雨......
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱..............................死

我今日遲左起身!!好在冇遲到!!^^

今日又係同牙朱牙平返學!!!

第一堂係maths!!悶到白癡!!有半堂聽書嫁!!

跟著係ENG!!改LISNING!!

小息!!!冇野做,,,落去排隊!!PE堂呀!!!

PE堂X2!!考試!!跳舞!!!{可愛的蘇珊娜}!!好早落堂!!

小完息之後家政!!

家政堂正石頭蛋糕!!成功!!^^..............................掛!!

LUNCH!!冇野做!!悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶..............

IS!!下做功課!!訓下教咁囉!!

放學之後去左M記!!

跟著去華明接牙妹!!

 

刊登時間︰2006-05-09 08:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
累死了!!!

今日9:00起身返學!!牙sir比左張北京大學既書籤我!!好中2呀!!

之後放學去食lunch!!同小魚,,佢牙媽,,佢牙妹一齊食!!

去左小魚屋企!!小魚話去游水!!我返屋企拎野再去!!

大約1:30到泳池!!等牙小魚!!

入到去我地就換衫衫!!本來諗住叫多D人去嫁!!但係個個都話唔去!!

之後入去游水囉!!-3-

中途三點幾我地入去更衣室打電話比其他人黎!!打左比黃漢傑!佢話唔黎!佢話吳家強去!佢就去!!

我地咪打左比吳家強叫佢黎囉!!佢又話唔黎!!之後我地就打左比關富!!佢話問下人先!!

就係咁!!我地就入返去游水先!!諗住再遲D先打返比佢!!

之後入到去!!我就同小魚玩!!!我抱起左佢!!諗住浸佢入水!!冇咩野既!!佢驚到叫救生員叫左PREFECT!!傻婆!!!!!!^^

之後小魚唔知做咩係咁走!!我咪係咪追囉!!

之後我地諗住走!!都成4:25!!我開電話!見吳家強SD左個SMS比我地!!話E+黎!!

之後同小魚一齊沖涼!!沖左大概30分鐘!!好累呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><""

之後就去左天平M記食野!!再去小魚屋企!!我地都唔知吳家強去左邊!!電話又唔通!!我地由沖完涼開始搵佢!!><""嬲死!

原來佢同關富4點幾黎左!!果陣我地岩岩好沖緊涼!!

今日真係好累累累累累累累累累累累累累累呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2006-05-06 07:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 5 月 4 日  星期四   陰天
差D遲到!!

今日,,同牙朱牙平一齊返學!!

7:59-------------返到學校!!

上MATHS--------做作業!!一D都唔識!!---3333---

上中文堂---------唔知做咩!!訓教!!

小息-------------係課室!!

世史堂----------講書!!好鬼悶!!

IS堂-------------冇帶書!!!唔見左!!用世史書當住先!!訓教!!

小息-------------都係係課室!!

電腦堂----------又成班人一齊上!!唔中2呀!!!!><""

PTH------------去TOIET!!遲左返!比林均話!

LUNCH---------同牙平,,牙朱,,小魚一齊落去食野!!

班主任堂X2-----睇果套戲!!又寫D咩卡!!

放左學----------同牙朱去小魚屋企!!上論壇睇鬼故!!嚇死!!

刊登時間︰2006-05-04 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天
好大雨呀!!

今日,,

7:05--------------起身返學,,琴晚仲有紅色暴雨嫁喎!!睇住佢係3點幾落!!><""之後仲要係7:10落埋黃色果d!!

8:25--------------上音樂堂!!冇咩好做!!

9:05--------------上中史堂!!都唔知做咩!!

9:45-10:05--------小息,,落左去食野!!

10:05-------------PHT!!聽歌!!張敬軒!!

10:45-------------ERS!!訓左教好既!!!

11:25-11:35-------小息

11:35-12:55-------中文堂!!悶到抽筋!!

12:55-2:10--------lunch!!八子佢地玩占卜!!

2:10-3:30---------聽listening!!

放左學------------去左小魚屋企!!到5:30返屋企!!我又冇帶鎖匙!!個胃勁痛!!><""不過返到屋企老豆比左兩粒藥我!!冇事lu!

 

 

刊登時間︰2006-05-03 09:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]