今日9:00起身返學!!牙sir比左張北京大學既書籤我!!好中2呀!!
之後放學去食lunch!!同小魚,,佢牙媽,,佢牙妹一齊食!!
去左小魚屋企!!小魚話去游水!!我返屋企拎野再去!!
大約1:30到泳池!!等牙小魚!!
入到去我地就換衫衫!!本來諗住叫多D人去嫁!!但係個個都話唔去!!
之後入去游水囉!!-3-
中途三點幾我地入去更衣室打電話比其他人黎!!打左比黃漢傑!佢話唔黎!佢話吳家強去!佢就去!!
我地咪打左比吳家強叫佢黎囉!!佢又話唔黎!!之後我地就打左比關富!!佢話問下人先!!
就係咁!!我地就入返去游水先!!諗住再遲D先打返比佢!!
之後入到去!!我就同小魚玩!!!我抱起左佢!!諗住浸佢入水!!冇咩野既!!佢驚到叫救生員叫左PREFECT!!傻婆!!!!!!^^
之後小魚唔知做咩係咁走!!我咪係咪追囉!!
之後我地諗住走!!都成4:25!!我開電話!見吳家強SD左個SMS比我地!!話E+黎!!
之後同小魚一齊沖涼!!沖左大概30分鐘!!好累呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><""
之後就去左天平M記食野!!再去小魚屋企!!我地都唔知吳家強去左邊!!電話又唔通!!我地由沖完涼開始搵佢!!><""嬲死!
原來佢同關富4點幾黎左!!果陣我地岩岩好沖緊涼!!
今日真係好累累累累累累累累累累累累累累呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 |