| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
不在了**  | 今日=.=
a哥d fd
叫a哥出去玩
但a爸a媽
即刻答應
還{吹}佢快d
出去玩==
吾好要人等
唉!!!!!
佢地對a哥
對不知幾咁好
好到講吾出黎咁好
而佢地對我
就差到死
對外人仲好過我
佢地已經吾再鍚我
心裡李也冇我了
我不再重要了==!
佢地已經當我
係個透明人!!!!
| | 刊登時間:2007-09-28 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 25 日 星期二  |
中秋節了  | 今日係中秋節了==
我以為會
過得好開心
點知我好吾開心
仲喊左出/.\
聽到利盈
叫我出黎玩
我好開心咖
因為你仲記得我
但a爸始終都係
吾比我出去玩
反而罵我--
話我識埋d(爛女)
學壞晒...............
罵左好耐!
人地中秋好開心
而我的中秋你悲哀!
上年中秋仲係
玩得好開心咖
開心吾係必然咖
要好好珍惜!!
| | 刊登時間:2007-09-28 08:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 24 日 星期一  |
*冷漠了*  | 唉!!!!
再一次受到
傷害了
a爸a媽
淨係識罵人
一d都吾聽人
解釋==
吾係吾聽!!
根本就吾比
時間我解釋
當我的解釋
係淹飾 ==
根本就係
吾信我
或者佢地
徙黎都冇信過我
成日抄返
以前d事
黎罵人
都已經過左去
何必再提起呢
d成績一差左
就話我點點點
你地只係愛
我d成績咋
我都知∼*
點解你地會係
我a爸a媽
你地一d都吾配
人地d父母都吾似
你地咁...........
羨慕你地有很好
的父母
a爸a媽你地知道嗎/?
我∼好∼憎∼你們*
| | 刊登時間:2007-09-24 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 33 | »
|