| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
*死啦==  | 今日去左拎成績表呀!
唉........
d成績好差呀==
d英文排120幾名
仲5死得
又有一大答英文ws∼*
想做死我咩!!
仲要8月10日交天
唉!!!!!!!!!!!
如果跌左落c班
點算好呀--'''''''''

| | 刊登時間:2007-07-14 10:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 嘻∼*bbq啦^^ | 哈*哈*
好開心呀!
今日去左bbq∼*
我燒出黎d野差不多全部燒焦晒==
激死我啦*
最衰係只雞翼呀
跌左落去∼*
真係離晒大譜--..........
唉'''''''''''''''
算啦><]]=+
不過今日都玩得幾開心啦^o^
哈哈XD

| | 刊登時間:2007-07-13 05:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 7 月 12 日 星期四  |
;''''奶奶之倒霉記_+  | 太過分啦........
今日係試後活動的日子
景然比a sir罵喎∼
原因係同屎忽玲跑來跑去
真係衰啦=='''''
之後去圖書館列印
點知又5開門--
衰人><
白行一托
唉!!!!!!!!
今日係倒霉的日子∼*

| | 刊登時間:2007-07-12 03:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 33 | »
|