今日,,,係五ー勞動節!
Dad同埋Mum帶我去左濕地公園,,,,,,,
雖然可以去......但係我真係好累呀!
最黒仔就係走左之後為左追車,,,,就ト左ー交拉!T^T………
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!