今日我4點幾起咗身,一起身開咗電腦玩,點
知偉文冇啦啦同我講好掛住我,之後我同佢
咁又點牙!!之後佢同我講冇嘢囉,咁我個時好
唔得閒,佢又要同我講,咁我咪串佢囉,咁我已
為老鼠扮佢黎同我講咁我咪串佢囉,點知我落
去老鼠同我講係佢自己同我講架!!咁所以我今
日好後悔牙!!